7
آبان
افتخارات
کیفیت برجسته و قابل اعتماد؛ ال‌جی را به یکی از چهار تولیدکننده برتر صفحات خورشیدی تبدیل کرده است که از میان 13 تولیدکننده پیشگام دنیا موفق به گذراندن آزمایش ولتاژ فشار قویِ "مرکز فتوولتاییک‌ سیلیکونی" فرانهوفر آلمان (CSP) شده است.
مشاهده جزئیات
31
شهریور
اولین جشنواره ملی کاهش قیمت تمام شده
شرکت مشتریان گلدیران موفق به دریافت گواهینامه و تندیس تجربه موفق در کاهش قیمت تمام شده در اولین جشنواره ملی کاهش قیمت تمام شده شد.
مشاهده جزئیات
10
اسفند
تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان
شرکت خدمات گلدیران به عنوان تنها شرکت خدماتی در عرصه لوازم خانگی ، صوتی و تصویری برای دومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد. به گزارش روابط عمومی گلدیران....
مشاهده جزئیات
27
آذر
مسابقات آشپزی با سولاردام منطقه خاورمیانه و آفریقا
روابط عمومی گلدیران: مسابقات آشپزی با سولاردام منطقه خاورمیانه و آفریقا با حضور 6 کشور ایران، امارات، عربستان، نیجریه، مصر و ترکیه 25 شهریور در هتل روتانای دبی برگزار شد؛ و در طی آن، شرکت کننده ایران به مقام نخست دست یافت.
مشاهده جزئیات
27
آذر
مسابقات جهاني آشپزی با سولاردام
به گزارش روابط عمومی گلدیران، مسابقات جهاني آشپزی با سولاردام با حضور 25 کشور از جمله کشورهای آمريكا، كانادا، هلند، ایران، امارات عربی متحده، عربستان سعودی و ترکیه در تاريخ 7 مهر در هتل هيلتون سئول برگزار شد؛
مشاهده جزئیات
1
مهر
دریافت سه جایزه از جوایز شش گانه سال 2010 انجمن معتبر صدا و تصویر اروپا (ESLA)
سئول، 27 مرداد ماه: ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد موفق به دریافت سه جایزه از جوایز شش گانه سال 2010 انجمن معتبر صدا و تصویر اروپا (ESLA) شده است.
مشاهده جزئیات
31
شهریور
گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت
شرکت مشتریان گلدیران موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001:2008 گردید.
مشاهده جزئیات
29
بهمن
تندیس برند نمونه ملی
در اولین مراسم تجلیل از برندهای نمونه ملی در بهمن ماه 1388 شرکت مشتریان گلدیران موفق به دریافت تندیس برند نمونه ملی گردید.
مشاهده جزئیات
18
اسفند
خدمات شرکت ال جی
شرکت مشتریان گلدیران در سال های 2007 و 2011 موفق به اخذ جایزه برترین عملکرد در ارائه خدمات شرکت ال جی در خاور میانه و آفریقا شد.
مشاهده جزئیات
15
آبان
ارائه خدمات
جایزه طلایی برترین تجربه در ارائه خدمات در خاورمیانه و آفریقا 2008
مشاهده جزئیات
9
اسفند
ارائه خدمات
جایزه تجربه برتر خدمات در مرکز اطلاعات مشتریان (CIC) در خاورمیانه و افریقا 2006
مشاهده جزئیات
28
آذر
ارتقا کیفیت
گواهینامه کمربند سبز (Green Belt) در ارتقا کیفیت (6 Sigma) در خاورمیانه و آفریقا 2004
مشاهده جزئیات